Epilepsiforum

Välkommen! Här kan du diskutera alla aspekter rörande epilepsi.Alla kan läsa i trådarna men för att diskutera och svara på inlägg måste du bli medlem. Då får du även tillgång till medlemsdelen.Forumet är oberoende.
Aktuellt datum och tid: 8 september 2010 kl 05:54

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]

Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Ny forumregel
InläggPostat: 31 januari 2008 kl 10:24 
Site Admin

Jag har lagt till en regel att det här forumet ej är till för att få hjälp med skolarbeten eller liknande. Det är för att jag ej vill att forumet ska användas till sånt här då det lätt eskalerar. Har råkat ut för detta några gånger nu och det blir lätt tveksamheter kring detta och jag har också blivit kontaktad av medlemmar som ej ser positivt på detta, det har främst varit de gånger som medlemmar blivit kontaktade via mail.

Det blir svårt med gränsdragningar och jag har därför beslutat att sätta stopp för alla typer av såna här undersökningar som folk vill ha hjälp med. Det blir också en akademiskt tveksam urvalsmetod. Då jag också driver forumet idellt så blir det svårt att hålla koll på detta och avgöra vad som är seriöst och inte, det tar en del tid för mig.

Hälsningar,
Susanne

Profil Skicka e-post  

Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 1 inlägg ] 

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme [ Sommartid ]